.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درخواست یک امام جمعه برای تغییر مشايي

امام جمعه موقت اصفهان با اعلام انتقادات تند خود درباره سخنان رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری كشور گفت: از وی می‌خواهیم یا حرف خود را پس بگیرد و یا از رئیس‌جمهور می‌خواهیم كه فرد دیگری جایگزین مشایی كنند.

بر اساس گزارش خبرگزاری فارس؛ آیت‌الله محمدتقی رهبر در خطبه نماز جمعه این هفته اصفهان با اشاره به اظهارات اسفندیار رحیم مشایی ضمن انتقاد شدید از این اظهارات گفت: مسئولان میراث فرهنگی و گردشگری باید بدانند كه ایران با اسرائیل و آمریكا آشتی نخواهد كرد.

وی افزود: رئیس كل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ایران باید بداند كه روابط ایران و آمریكا آشتی‌ناپذیر است.

رهبر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز ملی مشروطیت گفت: از مسئولان حكومتی می‌خواهیم كه با جریان تخریب روحانیت كه امروزه در جامعه شاهد آن هستیم به شدت برخورد كرده و نگذارند كه سرنوشت انقلاب به سرنوشت مشروطه دچار شود.

وی بیان داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی كدام سنگر محكم‌تر از سنگر روحانیت بوده و تضعیف روحانیت به معنای تضعیف پایه‌های نظام و حكومت است.

وی خاطرنشان كرد: ملت شریف ایران راهی كه از ولایت فقیه سرچشمه نگرفته باشد را راه استعمار دانسته و نمی‌گذارند، سنگرهای كلیدی كشور به دست غیر روحانیت بیفتد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در ادامه از ماه‌های رجب، شعبان و رمضان به عنوان بهترین ایام برای اثبات اخلاص در عبادت و بندگی خدا یاد كرد و گفت: از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران خواسته‌ایم كه سریال‌های خود را یك ساعت پس از افطار آغاز كند تا مردم بتوانند به مساجد رفته و از منبر مساجد بهره‌مند شوند.

خطیب نماز جمعه اصفهان گفت: گرچه كشور در حال حاضر به دلیل خشكسالی با كمبود گندم مواجه است اما تلاش شده تا با همكاری سازمان بازرگانی كشور توجه ویژه‌ای به وضعیت نانوایی‌ها در استان اصفهان شود تا از ضایعات نان كاسته و نان را در ماه رمضان به قیمت مناسبی به دست مردم برسد.

رهبر با تاكید بر نیاز جامعه به شهرداری برای ایجاد چندین میدان برای عرضه كالا به قیمت مناسب افزود: ارائه كالا در تعدادی از میادین شهر باعث تعدیل قیمت‌ها شده و دست سو استفاده كننده‌ها را كوتاه می‌كند.

وی همچنین از تمامی مدارس خواست كه طبق قانون اساسی و دستور ریاست‌جمهوری از دانش‌أموزان در هنگام ثبت نام هزینه‌ای دریافت نكنند در غیر این صورت با مدارس متخلف در چار‌چوب قانون برخورد خواهیم شد.

نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت ۱۷ مرداد، سالروز شهادت محمود صارمی به دست طالبان و روز خبرنگار گفت: روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها منبع انتشار اخبار در جامعه هستند و این مسئله مسئولیتی سنگین بر عهده خبرنگاران گذاشته است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 12 مرداد 1387
در زمان آقای خاتمی مرتب تظاهرات کفن پوشان در واکنش به دولت انجام می شد !!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.235 seconds.